Birsen (Bursa) ,   Tskler Ercan bey yayininiz super persembeyi iple cekiyorum basarilariniz daim olsun.Selamlar.7olsun.Selamlar....    |           Emel ozer (Yalova) ,   Iyi yayinlar eco ilgiile dinliyoruz sizleri ...    |           Senem (Izmır ) ,   Hayırlı yayınlar.bulent beye bize çok şey kazandırdığı için size bülent beye fırsat verdiğiniz için teşekkür ederiz ...    |           Vecihe (Hatay ) ,   Tüm Hababam sınıfı ailesine selam olsun :) ...    |           Vecihe (Hatay ) ,   Abim sizi çok seviyoruz Hatay dan sevgilerle :) ...    |           aleyna durmaz (İsveç) ,   Selamlar sevgiler iyi yayınlar sevgili Ercan Bey sizi çok ama çok seviyoruz......    |           Serap Çakar (Ankara) ,   Selammmmm güzel yayınlar dilerim.Ercan ...    |           Vecihe (Hatay ) ,   Sizi çok seviyoruz Ercan abim :) severek dinliyoruz tüm ailemin selamı var size :) ...    |           mehmet ,   BAYHOCA Ailesi sizi dinliyor....    |           eylül yeşil (malatya) ,   ercan abi. acınızı yürekteki n hissettik. tanrı sizlere uzun önür versin. inşallah 2018’in son üzüntüsü olur...    |           Yasemin (İstanbul) ,   Ercan bey merhaba. Ailenize yakınlarda katıldım. Rica etsem Koray Avcıdan bir eser alabilirmisiniz Biz fm ailesine gelsin. Teşekkürler...    |           Emel Özer (Yalova ) ,   Iyi yayınlar eco ilaçlarını içtim tedavi için bizfm dinliyorum sevgiler ...    |           Filiz gökbayır (İstanbul ) ,   Selamlar Ercan abi.. . İyi yayınlar dikerim... . Sonunakadar dinleme deyim... Benim için de güzel bir şarkı yollarsan sevinirim... Sevgiler...    |           Cafer dere ,   Ercan'ım senin vasıtanla bütün Hababam sınıf arkadaşlarıma selamlarımı yolluyorum iyi dinlemeler ...    |           İSMET MERİH ,   iyi yayınlar ...TEŞEKKÜRLER.. Emeğinize sağlık... ERCAN GEZMİŞ seni seviyoruz kardeşim... ...    |           Ümit Doğru (FethiyeMuğla) ,   Ercanım dün Fethiyede bendeydin bugünse ben bizfm le beraberim:))tekrar görüşmek dileğiyle sevgiler güzel yayınlar dilerim....    |           Emel özer (Yalova ) ,   Iyi akşamlar Eco özlendiniz iyi yayınlar kolaylıklar diliyorum...    |           Emel özer (Yalova ) ,   Sevgili ercan gezmiş iyi yayınlar diliyorum...    |           Kardelen (YalovaÇınarcık) ,   Abimmmmm bekliyoruuz, seni çok seviyoruz ...    |           Gamze Çıtak (YalovaÇınarcık) ,   Gönlü güzel Ercan abim iyi yayınlar 128525; ...    |           Mehmet çatay (Ayvalık) ,   Tebrik ediyorum yürekten. 100 radyoya istekte bulunalım ancak ikisi çalar endülüste raks’ı biz fm’i kutluyorum...    |         
Kullanıcı:    Parola:    Üye Ol   Şifremi Unuttum  
 
 
ÖDÜLLERİMİZ PEŞ PEŞE GELİYOR
DİSİPLİN BAŞARIYI GETİRİR.BU BAŞARININ ADIDA BİZ FM'DİR ÖDÜLLERİMİZ PEŞ PEŞ'E GELİYOR TEŞEKKÜRLER BİZ FM AİLESİNE....
HABABAM SINIFININ MAHMUT HOCASI MÜNİR ÖZKUL NURLAR İÇİND EUYU
BİZ BU ACILARI DAHA NE KADAR KALDIRIRIZ BİLEMİYORUM AMA BİLDİĞİM TEMEL DİREĞİMİZ,BABAMIZ,HOCAMIZ NUR İÇİNDE YATSIN MEKÂNIN CENNET OLSUN.HAKKINI BİZE HELAL ET BİZDENDE HELAL OLSUN.( ERCAN GEMZMİŞ )
AÇ KAPIYI VEYSEL EFENDİ MAHMUT HOCA ' DA GELİYOR

MAHMUT HOCA ( MÜNİR ÖZKUL ) TÖRENİNDEN KARELER

MAHMUT HOCA ( MÜNİR ÖZKUL ) TÖRENİNDEN KARELER

MAHMUT HOCA ( MÜNİR ÖZKUL ) TÖRENİNDEN KARELER

MAHMUT HOCA ( MÜNİR ÖZKUL ) TÖRENİNDEN KARELER

AÇ KAPIYI VEYSEL EFENDİ BAKİ AVCI SİZE GELİYOR
YIKILDIM... SABAHA KARŞI HABABAM SINIFININ NEŞE KAYNAĞI BAKİ AVCI'NIN KALBİ DURDU VE BİZLERİ BIRAKIP VEYSEL EFENDİ NİN AÇTIĞI KAPIDAN SONSUZLUĞA DOGRU KOŞARAK GİTTİ MEKANIN CENNET OLSUN KARDEŞİM.(ERCAN GEZMİŞ )



























































Toplam 1 sayfada 37 kayıt listeleniyor. 1.